Telefon Razer Mengumumkan Secara Rasmi: Telefon Ini Adalah Seekor Binatang!

Razer membuat pintu di arena telefon pintar, dan melakukannya dalam gaya grand. Berikutan sedikit cuitan dan kebocoran saat akhir yang rosak beberapa kejutan, Razer semalam memperkenalkan telefon pintar yang pertama, Razer telefon. Di sini adalah apa yang anda perlu tahu tentang hal itu!

Telefon Razer


Telefon Razer menggabungkan kepintaran perjudian Razer peranti yang dikenali dengan DNA daripada Nextbit, pembuat telefon pintar yang tidak kekal lama yang Razer diperolehi pada awal tahun ini. Tetapi telefon Razer bukanlah (hanya) permainan telefon dan Razer telah mengorak langkah untuk menekankan bahawa peranti adalah menjurus ke arah sesiapa yang suka untuk mengambil hiburan pada telefon bimbit, sama ada ia adalah permainan, filem, muzik, atau beberapa biasa lama melayari web.

Dari kami semasa praktikal yang ringkas dengan telefon Razer, kita sudah boleh memberitahu Razer itu berada di sesuatu di sini. Dengan ciri-ciri komputer yang gagah dan ciri-ciri khas termasuk paparan 120 Hz, telefon Razer pasti menonjol dari Pak. Menyegarkan, ia bukanlah walaupun yang mahal.

120 Hz UltraMotion paparan

Memaparkan 120 Hz perlahan-lahan membuat jalan mereka ke dalam ruang yang mudah alih, menjanjikan satu pengalaman yang lebih daripada pernah. Ciri tersebut disambut baik pada iPad Pro 10.5, dan tajam telah mengumumkan telefon pintar Hz 120 Jepun sahaja dipanggil padat R Aquos. Walau bagaimanapun, peranti tajam akan hanya melanda pasaran pada bulan Disember, memberi Razer sekurang-kurangnya beberapa hak bragging separa.


Jadi apa yang segar 120 Hz Nilaikan semua kira-kira? Kita mempunyai explainer yang mendalam untuk anda untuk check out, tetapi secara ringkas, ciri-ciri yang membolehkan licin animasi, dengan syarat bahawa semua yang lain komponen tindanan – telefon perkakasan, pemacu, aplikasi – menyokongnya. Ada beberapa perbahasan sekitar faedah sebenar mempunyai kadar segar semula paparan tinggi (telefon lain Adakah dihadkan pada 60 Hz, yang boleh dikatakan "sudah memadai"), tetapi ia adalah jelas bahawa 120 Hz adalah cara untuk pergi jika anda sedang mencari yang terbaik pengalaman menonton. Itulah apa yang Razer bertujuan untuk menyediakan, dan PD pengalaman Josh, dan di Nirave, paparan telefon Razer ialah, pada kenyataannya, sangat licin.

Razer telefon menggunakan teknologi yang dipanggil UltraMotion untuk menyegerakkan kadar segar semula paparan dengan bingkai yang diberikan oleh GPU mudah alih, menyerupai Nvidia dan Gsync ciri-ciri bagi PC desktop. Skrin itu sendiri adalah panel IGZO LCD inci 5.72 resolusi Quad HD (dalam format 16:9) yang menawarkan Gamut warna yang pelbagai.

Bunyi yang kuat dan jelas

Telefon Razer eschews trend Reka-bentuk "bezel-kurang" yang telah mencengkam industri telefon bimbit, dan itulah yang besar kerana satu sebab khususnya: ia meninggalkan bilik untuk sesetengah pembesar suara berkualiti tinggi serta dwi penguat yang berdedikasi.


Razer dilengkapi dengan telefon dengan teknologi Dolby Atmos untuk mengekstrak paling kelantangan dan kejelasan dari dua speaker. Sama ada keputusan akhir adalah "benar audio perfileman" atau tidak boleh didebatkan, tapi kita benar-benar mencintai bunyi telefon Razer dalam demo tangan kami.

Terdapat tiada bicu pada telefon Razer, yang sedikit kekecewaan yang besar, tetapi Mudah-mudahan plag penyesuai audio telah disahkan THX USB jenis-C dan 24-bit DAC akan menjadikan kesulitan.

Ciri-ciri komputer yang terkemuka

Seperti yang anda harapkan dari telefon pintar dibangunkan oleh Razer, peranti mempunyai sehelai spec yang benar-benar mengesankan. Telefon dihidupkan oleh pemproses Snapdragon 835 dengan Adreno 540 GPU, bersama-sama dengan 8 GB RAM LPDRR4, dan 64 GB storan dalaman, diperkembangkan melalui microSD. Razer berkata, anda juga akan dapat overclock pemproses.


Bateri adalah sangat bermurah hati di 4,000 mAh, dan itulah apa yang kami ingin lihat dalam peranti yang banyak menjurus ke arah permainan. Telefon Razer juga mempunyai teknologi cepat caj 4 + tempahan dari Qualcomm dan pengecas 24-watt yang perlu membuat kerja-kerja yang cepat daripada menjaga bateri anda penuh.

Telefon Razer dilengkapi dengan dua kamera 12 MP pada bahagian belakang, satu yang pelbagai dan satu telephoto, sama seperti lain-lain aplikasi Perdana yang moden. Wide-angle ciri-ciri f/1.75 bukaan kanta, manakala telephoto lens menawarkan f/2.6 bukaan. Kedua-dua kamera mempunyai fasa pengesanan autofokus.

Android Nougat, pelancar Nova dan ciri-ciri Permainan

Telefon Razer berjalan Android 7.1 keluar dari kotak, dan pengeluar menjanjikan Oreo kemas kini untuk musim bunga tahun depan. Telefon tidak cukup stok – Razer membuat beberapa penyesuaian untuk mengambil kesempatan daripada perkakasan (anda boleh menukar resolusi skrin dan dengan kadar segar semula, sebagai contoh) dan dimuatkan versi premium pelancar Nova sebagai pelancar lalai pada peranti. Aplikasi yang dikenali sebagai penggalak permainan membolehkan anda menyesuaikan dalam rangka kadar, resolusi dan pemproses kelajuan jam berdasarkan satu aplikasi.


Razer juga merancang untuk melancarkan sebuah kedai tema baru yang membawa lebih banyak penyesuaian daripada tema tradisional. Sebaik sahaja dilancarkan, tema baru akan membolehkan pereka untuk menyesuaikan Pendail, ikon, cepat seting, kertas dinding, nada dering, seting pemberitahuan, Kalkulator, jam, ikon pek dan semua yang lalai yang penuh bukan Google apps. Kedai tema juga boleh memohon tema ke pelancar Nova pengalaman sepenuhnya disesuaikan.

Beberapa pemaju permainan utama bekerja dengan Razer untuk memastikan bahawa permainan mereka adalah serasi sepenuhnya dengan perkakasan telefon Razer. Tajuk-tajuk yang optima termasuk akhir fantasi XV poket Edition, 2 keturunan: revolusi, RuneScape, lagenda Shadowgun, Tekken, dan dunia kereta kebal maut, untuk menamakan beberapa.

Disediakan untuk pra pesanan sekarang untuk $700

Telefon Razer melancarkan hari di UK, Eropah, dan Amerika Syarikat. Razer telah bekerjasama dengan tiga sebagai pengangkut pelancaran eksklusif di UK, Ireland, Denmark, dan Sweden. Razer Selain itu akan menawarkan telefon melalui Razerzone.com di Amerika Utara, Kanada, UK, Ireland, Jerman, Perancis, Denmark dan Sweden.


Syarikat juga merancang untuk menawarkan telefon melalui Pilih lokasi Microsoft Store di Amerika Syarikat dan melalui Amazon.com. Pre-order untuk telefon Razer disediakan sekarang untuk $699.99 di Amerika Utara dan Kanada, €749.99 negara-negara Eropah dan £699.99 di UK. Telefon bimbit akan dilancarkan pada November 17 di pasaran yang disenaraikan di atas.

Edisi Khas telefon Razer, memaparkan logo Razer Hijau (bukan chrome logo model tetap), akan dibuat melalui saluran yang disenaraikan di atas. Hanya 1,337 (leet!) unit akan disediakan, tetapi ianya tidak jelas sama ada edisi khas akan berbeza dengan mana-mana cara lain selain daripada logo hijau.



Related Posts: