Justin Bieber dan Selena Gomez Bawa Kembali Asmara

Justin Bieber dan Selena Gomez Bawa Kembali Asmara

JUSTIN Bieber dan Selena Gomez terus minyak angin mereka sedang kembali bersama-sama selepas mereka telah digambarkan mencari selesa LA.

Pasangan bekas strolled side-by-side dengan tangan seolah-olah berpaut dan antarabangsa nakal rupa.

Percutian mereka datang hanya hari selepas Gomez, 25, dan Weeknd The, 27, yang dipanggil berhenti dan mengikuti beberapa temasya pada minggu lepas, yang telah menyaksikan pasangan menghidupkan semula persahabatan mereka, laporan matahari.

Penyanyi itu menyesal, 23, kelihatan santai hoodie Thrasher yang merah dan Seluar pendek hitam, manakala Selena memakai pelompat yang kelabu, dipadankan dengan Seluar sama sendat dan jurulatih putih.

Dia berehat kepalanya pada Bieber di bahu mereka berjalan, dan kemudian Latif duduk di atas dua basikal dan pedalled di sepanjang lorong itu.

Semalam, Selena melihat dalam semangat yang baik berikut split beliau semalam dari The Weeknd sebagai dia dan rakan pergi menaiki basikal Studio City, Los Angeles.


Sumber-sumber dekat dengan Selena dan The Weeknd mendakwa pasangan sibuk kerjaya menghalang proses Romantik mereka, kerana mereka telah menghabiskan banyak masa selain, mengikut matahari.
"Dia dan Abel telah berlaku dan balik untuk beberapa bulan tentang hubungan mereka," sumber memberitahu matahari.
"Sudah keras dengannya berada di meja tempahan pelancongan dan menembak beliau di New York. Yang tidak mudah mereka."
Daripada selsoviet, sumber memberitahu TMZ itu The Weeknd dinikmati sebagai single sebelum dia bertemu dengan Selena dan merasakan yang boleh diikat ke bawah dalam hubungan yang telah mula fizzle.

Sumber mendedahkan bagaimana Abel dipanggil Selena dan menjelaskan bagaimana hubungan tidak lagi bekerja untuknya dan berakhir pada tarikh itu.


Semasa hubungan, Selena mendakwa dia selalu melihat yang boleh tidak merasa My Face melanda pembuat sebagai sahabat beliau serta teman lelakinya.
"Saya tidak bergantung pada satu kawasan dalam hidup saya untuk membuat saya gembira," Gomez berkata, pada masa itu. "Ia adalah benar-benar penting bagi saya untuk mencintai dan memelihara teman-teman dan keluarga dan untuk memastikan bahawa saya tidak pernah mendapat dipengaruhi oleh seorang lelaki.
"Saya ingin berada di ruang kepala yang kuat selama bertahun-tahun, dan saya benar-benar tidak. Sebelum ini, saya begitu muda dan mudah dipengaruhi, dan saya akan berasa tidak selamat. Anda mahu seseorang untuk menambah ke dalam hidup anda, bukan untuk melengkapkan anda, jika yang masuk akal. Saya bernasib baik kerana dia lebih daripada seorang sahabat daripada apa-apa lagi."

Related Posts: