Alibaba Melancarkan 11.11 Global Shopping Perayaan di Malaysia

Alibaba Melancarkan 11.11 Global Shopping Perayaan di Malaysia

KUALA LUMPUR: Kumpulan Alibaba telah melancarkan dengan 24 jam 11.11 Global Shopping Festival buat pertama kalinya di Malaysia, menawarkan diskaun sehingga 50% dan yuran perkapalan antarabangsa yang bermula dari sifar ringgit.

Gergasi e-dagang Cina berkata Malaysia pembeli yang menggunakan kemudahan e-perbankan juga akan dapat menikmati cashback RM30 dengan pembelian minima sebanyak RM300 pada Taobao, salah satu lingua dalam talian yang terunggul.
"Malaysia adalah pasaran yang penting bagi Kumpulan dan kami mendapati bahawa pengguna Cina mempunyai pilihan untuk produk-produk Malaysia seperti snek dan kopi," kata pengurus pembangunan perniagaan Kumpulan Alibaba dunia Tmall Asia Tenggara Cici Cai selepas melancarkan festival itu di Kuala Lumpur pada hari Rabu.
Selain dari di Alibaba lingua Tmall dan Taobao, para pengguna rakyat Malaysia juga boleh membeli melalui platform Lazada di bawah 'Koleksi Taobao'. Kumpulan Alibaba memiliki 83% kepentingan dalam Lazada.

Pesta Global Shopping 24 jam akan lihat pengguna seluruh dunia menikmati promosi dan tawaran daripada lebih 15 juta senarai produk dan jenama 140,000 orang.

Tahun lepas, peniaga-peniaga hampir 100,000 menyertai acara Global Shopping dengan pengguna-pengguna yang membelanjakan AS$ 17.79 bilion dalam tempoh 24 jam.

Related Posts: