Suspek Dalam Estonian Model Pembunuhan Meninggal Dunia Dalam Kemalangan

Petaling jaya: seorang lelaki johor yang sebelum ini seorang yang disyaki dalam pembunuhan itu dikatakan estonian model, meninggal dunia di sebuah kereta kemalangan petang semalam, dilaporkan the star.

Suspek Dalam Estonian Model Pembunuhan Meninggal Dunia Dalam Kemalangan

Tunku cara reza tunku ibrahim, 31, yang majlis mahkamah diraja johor sebelum ini telah menafikan adalah ahli kerabat diraja johor, telah dibunuh ketika suv itu berada, merempuh sebuah hentian bas berhampiran dengan institut latihan perindustrian mersing.

Beliau dikatakan telah meninggal dunia di tempat kejadian kemalangan tersebut, manakala pemandu kenderaan itu, yang dikenal pasti sebagai salma @ noraini adam, 37, polis telah diambil ke mersing hospital tetapi meninggal dunia dari kecederaan beliau.

Menurut polis, dua penumpang wanita lain di dalam kereta – dikenali sebagai puteri nur zawani mohd rasid, 33, dan nor faizah abdul malek – masih menerima dirawat di hospital yang sama untuk kecederaan mereka yang dialami dalam kemalangan.
"Siasatan awal menunjukkan bahawa kumpulan menuju ke johor bahru dari mersing apabila pemandu hilang kawalan kenderaan di km15 jalan jemaluan-mersing," dsp ramble edward nuing berkata dalam satu kenyataan yang dikeluarkan kepada pihak media pada hari.
Cara tunku menjadi tajuk utama selepas beliau ditangkap, bersama-sama dengan enam orang lain, atas kematian model estonian regina soosalu di pulau rawa, off mersing, di julai 2014.

Beliau dikatakan pernah menjadi teman lelakinya dan berjaya diberkas selepas polis menyiasat apa difikirkan kes kematian akibat lemas, berubah arah siasatan kepada pembunuhan selepas menemui mencurigakan luka pada badannya.

Tidak, ia adalah satu-satunya masa yang cara tunku telah berada dalam kesusahan dengan undang-undang. Pada bulan jun tahun ini, beliau didakwa dengan tuduhan tiga mengambil methamphetamine dan memiliki dadah dan ganja yang sama.

Selepas laporan beliau menjadi ahli kerabat diraja johor, majlis johor royal court dikeluarkan satu kenyataan rasmi menafikan beliau mempunyai apa-apa hubungan keluarga diraja johor.

Majlis presiden abdul rahim ramli berkata kuasa untuk melantik dan termasuklah seseorang atau beberapa orang ahli kerabat diraja johor adalah terletakhak pada pemerintah seperti yang diperuntukkan di bawah perkara 7 (2) (e) dalam bahagian kedua perlembagaan negeri johor 1895 dan keistimewaan.
"suspek adalah tidak termasuk dalam senarai royalti. Dekri diraja 1922 secara mutlak tidak termasuk orang-orang yang tidak dilantik oleh pemerintah di bawah artikel tersebut dari diiktirafkan sebagai royalti,"rahim berkata dalam kenyataan yang dikeluarkan pada sept 22.

Related Posts: