Logo Baru Untuk Visit Malaysia Tahun 2020

Dalam kes anda tidak melihatnya pada rangkaian media sosial, Visit Malaysia 2020 Logo rasmi telah dilancarkan secara rasmi. Logo ini telah dilancarkan oleh Pelancongan Malaysia dan Menteri kebudayaan, YB Dato' Seri Mohamed Nazri Aziz di ASEAN pelancongan Forum (ATF) di Chiang Mai Thailand semalam.

Logo Visit Malaysia Tahun 2020

Malaysia dijangka untuk mengalu-alukan seramai 36 juta pelancong serta membuat pendaftaran RM 168 bilion (AS$ 42 bilion) di resit pelancong untuk Visit  Malaysia 2020.

Mari kita bercakap tentang Visit Malaysia 2020 Logo rasmi. Susun atur diilhamkan oleh pos setem dengan latar belakang putih yang kosong. Anda boleh melihat Menara Berkembar Petronas sebagai sebahagian daripada kata-kata untuk Visit  Malaysia. Huruf 2020 itu tidak sejajar dan kombinasi warna adalah janggal. Ceramah bandar sebabnya orang utan, monyet proboskis dan Penyu yang memakai cermin mata hitam? Terdapat juga pokok kelapa sebagai sebahagian daripada logo. Kapsyen logo adalah 'perjalanan, menikmati, menghormati'. Mengapa adalah sebahagian 'menghormati' daripada kapsyen, kita tidak benar-benar mengerti.

Logo Visit Malaysia Tahun 2020


Logo ini kelihatan biasa dan membosankan dengan latar belakang putih. Jujur, kami lebih suka logo 2014 Malaysia Visit lebih tua kerana ia adalah lebih moden walaupun ia kelihatan lebih 'korporat'. Baris tag Malaysia benar-benar Asia menunjukkan lebih banyak di Malaysia secara umum dari segi budaya, etnik, makanan dan Bahasa.

Kita mempunyai ramai pereka hebat di Malaysia. Logo F1 terkenal lama telah direka oleh seorang warganegara Malaysia juga. Pada pendapat kami, kami dapat ada yang jauh lebih baik Visit Malaysia 2020 Logo rasmi untuk mewakili negara.

Source

Related Posts: