Kotej Kayu Mempunyai Pemandangan Yang Luar Biasa dan Sajian Makanan

the cottage

Saya lihat gambar the Cottage di kayu selama bertahun-tahun dan ia sentiasa kelihatan seperti Poskad suasana gambar yang indah di mana anda boleh berehat dan melarikan diri dari semua.

Saya juga telah mendengar perkara-perkara yang baik tentang restorannya rosette 2AA 1919 dan Ketua chef Mark Redwood, yang telah memasak sehingga melayan masakan untuk penduduk tempatan dan pelancong.

Jadi ia adalah dengan relish beberapa teman saya dan saya melawat pada hari Sabtu.

10 minit memandu dari pusat Malvern, dan kami tiba di jalan berliku yang membawa kepada lokasi Poskad gambar itu, yang terletak di bawah bahagian atas Malvern Hills.

Dan Apakah di lokasi - ia pasti menepati gambar. Terdapat pemandangan yang menakjubkan merentasi Cotswolds, Severn Lembah dan Vale Evesham untuk dinikmati.

Hotel ini terbahagi kepada tiga bahagian, Semua dalam tempoh beberapa minit berjalan kaki. Kami tinggal di Coach House.

Kami telah disambut oleh tuan rumah mesra, yang terbukti menjadi berguna sepanjang.

Semua bilik-bilik bergaya individu dan saya bertuah kerana mempunyai pemandangan dari bilik tidur saya, yang telah dilengkapi dalam gaya zaman.

Hiasan menarik dan terkurang, dan sentuhan yang baik termasuk sepasang binokular untuk menikmati pemandangan dari dalam kawasan Bukit hanya di atas.

Perembatan yang berjalan kaki di Bukit-bukau, yang mana saya adalah berterima kasih teman saya mempunyai rasa yang lebih baik daripada arahan daripada saya, dan perubahan yang cepat mandi dan pancuran mandian di dalam Bilik mandi yang tersedia di seluruh, ia adalah masa untuk makan.

Kami ditangguhkan ke bar untuk minuman sebelum makan malam. Bar itu sendiri adalah santai dan tidak formal seperti kumpulan-kumpulan keluarga dan pasangan menikmati minuman dan dahulu kad kredit sebelum.

Hotel ini mempunyai pelbagai wain dan kakitangan yang mahir dalam asal mereka.

Lampu merah, sebilangan fruity yang dipanggil Madregale Rosso pasti melanda menjadi tempat kedua-dua rumah dan all-rounder yang baik untuk makan.

Restoran 1919, yang penuh pada hari Sabtu, diubahsuai di dalam gaya kontemporari Georgia dan adalah tempat yang indah untuk menjamu selera.

Jadilah memasukkan makanan ditawarkan termasuk a tandatangan cottage pai dan ikan yang indah dan pilihan vegetarian.

Selepas beberapa perbincangan saya memilih fillet awet kerisi laut sebagai permulaan.

Hidangan indah ini disampaikan kerana kami semua hidangan pada waktu malam.

Kerisi laut telah hanya tekstur betul-betul kukuh dan mempunyai sedikit kick dengan rempah masala cili dan garam adunan juga.

Teman saya memilih untuk kerang goreng, yang datang dengan salai butternut Skuasy, apple babi dan sotong dakwat rissotto.

Dia mendakwanya hit dan kata kerang tersebut adalah tender dengan yang cair di mulut kualiti - gabungan perisa yang lazat.

Bagi kuasa teman saya memilih daging daging lembu, yang datang dengan pesto kubis, bawang putih, pipi lembu, lobak merah dan pinenuts.

Beliau berkata steak yang adalah jus dan kelembutan daging dan sekali lagi rasa melded baik.

Saya memilih untuk di tangkap hari, segar dari Cornwall hari bot-bot, dan gembira dengan pilihan saya.

Gabungan cod dan udang dalam sos mentega adalah sensasi rasa. Daging putih tidak stabil cod yang digabungkan dengan udang yang lazat dengan sos yang kaya. Salah satu hidangan ikan terbaik yang saya telah di negara ini.

Kedua-dua kami menikmati pencuci mulut kami.

Hidangan saya pistachio dan coklat adalah untuk melayan memanjakan, manakala teman saya kagum dengan feuille mille beliau caramel dengan liquorice ais-krim.

Kakitangan yang mesra dan dilengkapi dengan teliti sepanjang dan rakan-rakan diners adalah mudah dan jelas menikmati petang.

Sarapan Pagi detox telalu hit - pelbagai pilihan dari bufet dan beberapa hidangan yang dimasak.

Salmon salai dan scrambled telur saya telah dimasak kepada kesempurnaan dan saya melemparkan mata yang suka iri hati teman saya alpukat, bacon dan poached egg pada roti bakar, beliau yang jelas dinikmati.

Jika anda sedang mencari tempat yang tenang untuk melarikan diri dari semuanya dengan pemandangan yang luar biasa dan sajian makanan, kemudian the Cottage di kayu datang amat disyorkan untuk kedua-dua hidangan dan/atau bermalam.

Related Posts: