KFC Akan Menyiarkan Hari Chizza Lama Ditunggu-tunggu!

Ingat dinanti alaf KFC 'Chizza' yang pergi virus pada awal tahun ini? Penggemar KFC Malaysia boleh akhirnya berhenti bermimpi dan tenggelam gigi mereka dalam satu-of-a-jenis produk, kerana ia akan dikeluarkan di Malaysia esok (November 21)!

KFC Chizza

Chizza yang pada dasarnya pizza ayam goreng yang asas, mula-mula membuat gelombang di Malaysia awal tahun ini, selepas gambar pelancarannya di Singapura pergi virus ke atas media sosial.

Rakyat Malaysia mengenepikan, peminat KFC seluruh dunia di Thailand, Australia, dan bahkan Amerika Syarikat telah diminta untuk pelancarannya pada makan KFC tempatan mereka.

Mashup yang sempurna dua kegemaran tempatan – pizza dan goreng ayam, KFC ayam pedas dan berempah fillet yang rangup dan tantalising adalah ditambah daripada dengan keju mozarela gooey dan lazat dan didadu berair nenas, herba, Bawang besar dan sos pizza tomato kaya.

KFC Chizza

Pasukan kami, atas mempunyai Chizza, memberi ibu jari di dan bersetuju bahawa KFC sudah tentu meriakan tagline 'Jari Lickin' bagus'.

Penulis menikmati Nya lazat Chizza.While Ling saya Jiuan, Naib Presiden Kanan, KFC Malaysia menyifatkan ia sebagai satu "menarik dan layak mengidam" produk, selain harus-cuba untuk peminat KFC dan pizza.

"Pizza jari Lickin' baik ini adalah memanjakan dan akan menuju lidah yang ditetapkan. Ia merupakan yang terbaik dari dua makanan popular. Toping adalah setiap orang adalah kegemaran apabila ia datang kepada pizza, dan dengan satu Kerak alternatif fillet ayam pedas dan berempah KFC kegemaran, ia sememangnya harus-cuba!, "katanya.

Diketepikan konsep menang dan rasa, perkara yang terbaik tentang Chizza ini adalah dengan harga yang berpatutan, yang bermula dari RM7.90, apabila pizza yang biasa dengan mudah boleh menyebabkan kos lebih lima kali.

KFC Chizza juga terdapat di a la carte atau makan combo, yang dilengkapi dengan 'Kentang goreng lebih rangup' dan minuman berkarbonat yang kerap, untuk hidangan banyak lebih lengkap. Dan untuk pizza-rasa sebenar, Chizza yang juga datang dalam kotak Chizza, dan terdapat di kedua-dua KFC original recipe atau pedas dan berempah ayam, kentang goreng lebih rangup dan minuman berkarbonat tetap yang juga.

Jadi apa yang anda menunggu? Mengumpul rakan-rakan dan keluarga anda dan merancang percutian ke KFC yang terdekat esok!

Related Posts: