Bulma yang Suara Pelakon Hiromi Tsuru Telah Meninggal Dunia

Hiromi Tsuru

Bulma yang suara pelakon Hiromi Tsuru telah meninggal dunia.

Petang semalam, Hiromi Tsuru telah ditemui tidak sedarkan diri dalam kereta pada sepanjang Lebuhraya Shuto di di Tokyo. Kenderaan berhenti, lampu bahaya Jalani dan Tsuru masih memakai talipinggang keledar boleh tercabut beliau.

Menurut berita Asahi, pelakon suara terkenal dikejarkan ke hospital, di mana beliau adalah disebut mati. Tsuru adalah hanya berumur 57 tahun.

Terdapat tiada luka luar dan tiada tanda-tanda berlakunya kemalangan. Polis percaya ia adalah sangat berkemungkinan beliau meninggal dunia akibat daripada penyakit. Menurut berita Sankei, pihak berkuasa sedang menyiasat punca sebenar.

Kemaskini Terakhir November 17-6:30 am: ianya sekarang telah melaporkan bahawa Tsuru meninggal dunia akibat pembedahan aortic.

Tsuru geseran di antara watak-watak yang paling dikasihi dan lain-lain, termasuk Bulma dalam siri Dragon Ball, Dokin-chan di Anpanman, Ukyo Kuonji dalam Ranma ½, Reiko Mikami di Mikami penyapu hantu dan Meryl bersengketa dalam Trigun, antara yang lain. Beliau juga menyuarakan watak permainan video, termasuk Naomi Hunter dalam siri Metal Gear Solid.

Mungkin dia berehat dengan aman.

Related Posts: