Model Ming Xi Terjumpa di Victoria's Secret Pertunjukan di China

Dia telah telah strutting barangan beliau untuk Victoria's Secret fesyen Show sejak tahun 2013.

Tetapi Ming Xi seketika hilang menanyakanNya secara kerana dia mengalami penyusutan yang epic pada 22 acara tahunan yang diadakan di Arena Mercedes Benz di Shanghai pada hari Isnin.

Model Cina, 28, secara tidak sengaja terperangkap mengalir fabrik kecemerlangan beliau pada tumit kasutnya budak paha-tinggi - penghantaran pembungkusan beliau untuk semua.


Tiada dia pergi! Xi Ming, 28, mengalami penyusutan yang epic di Victoria Tahunan 22 rahsia fesyen menunjukkan persembahan yang diadakan di Arena Mercedes Benz di Shanghai pada hari Isnin


Pergi, pergi, pergi! Ming seketika hilang menanyakanNya secara kerana dia tersandung ke atas kecemerlangan beliau dan jatuh ke tanah.

Ming pada mulanya muncul di landasan yang benar-benar menjatuhkan rahang mencari, tetapi dia tidak lama lagi adalah diuruskan dengan saat yang memalukan kerana dia jatuh lace vertiginous beliau sehingga emas sandal tumit.

Keindahan raven-haired dilihat secara mendadak jatuh ke lantai, sebelum merebut ke topi kenyataan beliau untuk mengelakkan bencana.

Related Posts: