Karina Vetrano Pembunuhan: Manusia Mengalahkan Gemar Berjoging Begitu Sukar Gigi Dia Patah, Mahkamah Mendengar

Keluarga yang gemar berjoging New York menangis di Mahkamah sebagai lelaki yang dituduh membunuh anak perempuan mereka coldly mengaku memukul dan strangling dia di saat-saat akhir hidupnya.

Cathie dan Philip Vetrano mendengar tertuduh Lewis kemuliaan menjelaskan bahawa beliau melanda Karina Vetrano begitu sukar bahawa gigi beliau patah.

Pengakuan seorang pra taped, Encik Lewis berkata beliau "hilang" dan meraih 30-tahun-lama dari Queens sebagai dia berlari lepas dia melalui Paya kolam Paya di sepanjang laluan basikal di Spring Creek Park.


Beliau menambah bahawa beliau diambil pada mukanya kerana beliau memukul beliau lima kali sebelum mengetuk tidak sedarkan diri beliau dan strangling dia kerana dia meletakkan muka-up di puddle yang.

"Dia tidak menjerit. Beliau telah selesai,"kata 21-tahun-lama di dalam video yang dimainkan kepada Mahkamah.

"Saya selesai dia, saya strangled beliau. Dia jatuh ke dalam puddle dan lemas. Saya bangun dan dihilangkan dari darah. Dan dia adalah tenang, dia berada di kolam renang air."

Pengakuan yang dicatatkan pada September 2017 selepas Encik Lewis menghabiskan malam di Presint polis yang menonton kartun. Ia telah dimainkan pada hari Isnin di sidang pra-perbicaraan di Mahkamah Agung Queens untuk menentukan jika ia boleh diterima sebagai keterangan.

Sebagai keluarga Vetrano menonton, ibu kebingungan disewakan untuk mengerang anguished dan clutched sebuah yang kaki panjang, keemasan untuk mukanya, mengikut dalam catatan New York. Mangsa kakak Tana bared gigi beliau pada Encik Lewis kerana dia menangis.

Selepas memberitahu polis bagaimana beliau "adalah gila" dan "nampak merah", kata Lewis seolah-olah berfikir bahawa beliau boleh membayar cara beliau keluar dari caj pembunuhan beliau.

"Saya boleh luluskan barangan saya?" dia bertanya Pendakwa. "Kau DA hak? Di mana kita boleh pergi dari sini? Adakah terdapat program pembalasan atau sesuatu?"

Walaupun Cik Vetrano yang ditemui dengan Seluar pendek dia berlari-lari anak sekeliling pergelangan kaki beliau, Encik Lewis menegaskan beliau tidak molest dia dan bahawa menanggalkan pakaian telah jatuh ke dalam perjuangan.

"Saya tidak melakukan apa-apa barangan yang mereka berkata, serangan seksual dan barangan seperti itu," katanya semasa pengakuan beliau.

Beliau kemudian menjelaskan bagaimana beliau berjalan rumah sehingga laluan basikal "keghairahannya", berharap untuk mendapatkan beberapa tuala untuk menghentikan pendarahan dari tercalar Ms Vetrano telah meninggalkan pada mukanya.

Apabila ditanya Mengapa Beliau diserang Ms Vetrano, Encik Lewis confusingly memberitahu polis itu "kerana seorang lelaki yang berpindah ke rumah saya dan kawasan kejiranan ini."

Philip Vetrano memberitahu keluarga di New York Post Encik Lewis kaki kiri dalam Bilik seperti pita pengakuan beliau dilakonkan.

"Kita tahu di mana pengecut yang mendapat cowardliness beliau," katanya. "Kebenaran itu menyakitkan. Memang menyedihkan. Ianya hanya jadi esok mereka boleh mengatakan anak mereka tidak bersalah."

Encik Lewis ditangkap pada 4 Februari dan pada mulanya enggan bercakap dengan anggota polis, sebaliknya meminta untuk menonton TV.

Bulan lepas Lewis Encik peguam berkata, beliau tidak lagi berhasrat untuk meneruskan pembelaan psikiatri selepas doktor ditentukan bahawa dia adalah tidak sah tidak siuman, menurut Post New York.

"Doktor kami tidak rasa [Encik Lewis] sesuai kriteria untuk menjadi undang-undang tidak siuman," peguam Robert Moeller kepada pemberita.

"Bukan itu [Encik Lewis] tidak mempunyai penyakit mental atau Hilang Upaya, tetapi ia tidak menimbulkan titik ketidakwarasan mental. Ia tidak bermakna beliau tidak mempunyai masalah."

Peguam telah juga melemparkan keraguan atas pengakuan Encik Lewis, mendakwa ia hanya diberikan selepas beliau telah berada dalam jagaan "selama hampir 24 jam".

Encik Lewis menafikan first-degree pembunuhan tetapi menghadapi kehidupan di sebalik Bar jika sabit kesalahan.

Related Posts: